poniedziałek, 21 grudnia 2015

Moje włosy ;)



     Jeżeli chodzi o moje włosy zaczęłam zapuszczać je parę lat temu. Czy jest sens zapuszczać cienkie włosy? Często zastanawiałam się nad tym. Wielu fryzjerów mówiło mi,że moje nie nadają się na długość. Jednak udało mi się. Gdyby interesowała was moja pielęgnacja i sposoby na zapuszczanie włosów dajcie znać. Grzywkę na bok mam od wielu lat a swoje długie włosy ścinałam zwykle w kształt litery U/V. W zależności od efektu, który chciałam uzyskać.
Daję wam tutaj moje zdjęcie włosy fajnie się układały :).






     Miałam też epizod z włosami mocno cieniowanymi,ale nie wyglądało to dobrze. Niestety nie mam swojego zdjęcia więc wstawiam przykładowe z internetu.




      Dzisiaj byłam u swojego fryzjera. Pierwszy raz od wielu miesięcy ścięłam włosy na prosto. Z efektu jestem bardzo zadowolona. Oprócz tego naturalnie ściemniały mi końcówki włosów. To uzyskany efekt :

                 



       Mam nadzieję,że przypadł wam do gustu.

     Co do długości moich włosów mam około 55 cm na tym zdjęciu równe jest to 26". Jaka jest wasza aktualna i wymarzona długość ?







            
     Pozdrawiam BlackLine <3

1 komentarz:

  1. Witaj
    Dobrze zrobiłaś, że ich nie posłuchałaś.Masz ładne włosy i świetną długość do której dążę. Nie ścinaj. Masz bardzo interesujący i ciekawy blog.
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Zrób coś dla siebie , Blogger