poniedziałek, 25 kwietnia 2016

Naturalny makijaż, za małe pieniądze !



         Makijaż, który Wam dzisiaj pokażę jest związany z przeceną, która rusza od jutra ;). Jest wykonany paletką Wibo Natural Eye Shadow. Posiada ona 15 cieni w naturalnych odcieniach. Możemy ją dostać za ok. 30 zł czyli w przecenie możemy ją dorwać za ok. 15 zł! Jest to totalny must have ;). Pisałam o niej już w ulubieńcach marca tutaj. Nie pisałam posta pod tytułem co warto kupić na przecenie w rossmanie ponieważ nie mam tych produktów w takiej ilości i jest mnóstwo takich wpisów. Jeżeli chodzi o moje zamiary pragnę kupić tusz z L'orela So Cuture So Black, nową paletę z Wibo (szarą), eyelinery i Color Tatto z Maybelline. Mam nadzieję, że wszystko uda mi się upolować.





         Krok 1: nakładam cień sparkling nude pomieszany z sweet toffie na ruchomą powiekę 

         Krok 2: ciepłym cieniem warm soil zaznaczamy zewnętrzny kącik i malujemy delikatną kreskę 

         Krok 3: cieniem magic touch rozświetlamy kącik wewnętrzny i rozmywamy kreskę

         Krok 4: tuszujemy rzęsy i zaznaczamy linie wodną beżową kreskę 



8 komentarzy:

  1. Zastanawiam się nad zakupem tej paletki. W końcu już jutro promocje w Rossmann'ie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli ją znajdziesz to weź. 15 cieni za 15 zł ;) Cudo!

      Usuń
  2. Tak jak powiedziałaś nie moja tematyka ale widzę że robisz to z mega pasji i życzę powodzenia ;) Fajna notka a zarazem blog ;)
    Hubertkuc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny makijaż!
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny, delikatny makijaż :)
    Zastanawiałam się nad tą paletką, ale mam swoją ogromną z mnóstwem odcieni podobnych do tych, więc walczyłam z potrzebą posiadania i w tym tygodniu kupiłam już wszystko co potrzebuje do oczu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno skorzystałaś z promocji w Rossmanie :D. Dziękuję <3

      Usuń

Copyright © 2014 Zrób coś dla siebie , Blogger