poniedziałek, 16 maja 2016

Kolorowy makijaż dla ciemnej tęczówki + propozycja ust



         Maj zapowiada się bardzo makijażowo, nie wiem czy lubicie takie posty, ale po komentarzach czy statystykach mogę domyślać się, że bardzo je lubicie. W maju trochę mniej czasu przeznaczam na bloga z powodu moich urodzin i wielu innych, ważnych dla mnie wydarzeń.

         Dzisiaj chciałam pokazać nie do końca codzienny makijaż w ciepłych kolorach. Z końcowego efektu nie jestem bardzo zadowolona ponieważ kreska na linii wodnej nie jest tak intensywna jak oczekiwałam. Dodałam do niego ciężką czarną kreskę z wynikniętej pomyłki podczas rysowania :p.


         Produkty, których użyłam:

  • paletka cieni Make Up Revolution 
  • pomada do brwi Inglot- nr 16
  • jako bazę nałożyłam l'oreal true match korektor nr 1 i utrwaliłam ją beżowym cieniem 
  • paleta, której używałam to Matte Brights Redemption Pallette z Mur 
  • czarną kreskę wykonałam nowym linerem z Golden Rose
  • linię wodną zaznaczyłam kredką do oczu z Inglota 
  • doczepione rzęsy są z Allure 
  • tusz od benefit "they're real" 




           1: uzupełniam swoje brwi pomadą z Inglota 

          2: nakładam korektor, pudruję go. Zależało mi na jasnej bazie, aby podbić kolor tych cieni 

         3: na środek powieki ruchomej pacynką nakładam jasny, żółty cień, pacynką ponieważ wtedy mamy największą intensywność kolory i brak osypywania.

           4: drugą stroną pacynki nakładam pomarańczowy cień i rozcieram lekko ku górze puchatym,kulkowym pędzelkiem 

          5: na wewnętrzny kącik nakładam biały cień, na linię wodną staram się nałożyć kredkę w kolorze turkusu

           6: cały makijaż jest matowy, także kreska również taka została na gotowy makijaż dokleiłam sztuczne rzęsy 

           7: usta obrysowałam tą samą konturówką i wypełniłam pomadką z Inglota (tą w kwadracie jak cień) 

         Wiem, że makijaż  ten jest odważny, czasami natomiast mamy ochotę poszaleć z kolorami. Jeżeli jesteście mniej odważne wybierzcie jakiś mały akcent kolorystyczny, który genialnie ożywi Wasz look w ciepłe dni. Wolicie gdy robię jeden/dwa kolaże ze zdj czy osobno każde zdj i pod nim opis ? Dajcie koniecznie znać do następnego ;) 



8 komentarzy:

  1. Zupełnie nie moje kolory, ale makijaż bardzo estetyczny i staranny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, żółty nie wygladą zbyt fajnie przy jasnych włosach. Dziękuje 😍

      Usuń
  2. Bardzo ciekawy i oryginalny makijaż :) usta robią wrażenie. Ja niby włosy też mam ciemne ale w żółtych cieniach wyglądam nie za ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaz :) oczy wykonane rewelacyjnie <3 w tym odcieniu na ustach chyba bym sie nie odnalazla ale jest rewlacyjny :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam :) Jeśli Ci się spodoba-zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe połączenie cieni z pomadką ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Zrób coś dla siebie , Blogger