środa, 25 maja 2016

Kolorowy makijaż w nietypowym połączeniu



         W maju natchnęło mnie na kolorowe makijaże więc przychodzę do Was z kolejnym. Tym razem bawiłam się pigmentami. Połączyłam koralowy róż z ciemną zielenią. Wydaje mi się, że nie jest to zbyt popularne połączenie i nie wiem czy codziennie chciałabym tak się malować, ale na wiosenno-letnie spacery jest idealny <3.

          Kosmetyki, których użyłam:

  • pomada Inglot nr 16 
  • biała baza w kredce z Wibo 
  • beżowy cień z Inglota
  • brązowy połyskujący cień z Inglota
  • czarna kredka z MissSporty 
  • eyeliner z Inglota - czarny 
  • rzęsy z Allure
  • tusz do rzęs So Cuture So Black z L'oreal
  • pigment z Essence różowo koralowy 
  • pigment z Kobo zielony 
  • kredka turkusowa z Inglota
  • kredka różowa z Golden Rose 



          Krok 1: uzupełniam brwi pomadą i nakładam białą bazę pod cienie oraz matuję ją beżowym                            cieniem

          Krok 2: turkusową kredką zaznaczam wewnętrzny i zewnętrzny kącik by przygotować                                      powiekę po pigment. Nakładam ją w miarę dokładnie

          Krok 3: na środek powieki ruchomej nakładam różową kredkę 

          Krok 4: nakładam pigmenty za pomocą pacynki ponieważ wtedy najmniej się osypują i                                    zapewniają mi najlepszą pigmentację

          Krok 5: rozcieram kolory i aplikuję brązowy cień kulistym blendującym pędzlem 

          Krok 6: na dolną powiekę nakładam ten sam brązowy cień co w załamanie i dodaję czarną                                kredkę na linię wodną

          Krok 7: dodaję złotego pigmentu w wewnętrzny kącik i maluję kreskę 

          Krok 8: tuszuję swoje rzęsy i naklejam naturalne rzęsy z Eylura

                      Myślę, że prezentuję się ciekawie na oku, lubicie kolorowe makijaże ? 



6 komentarzy:

  1. Faktycznie jest nietypowo, ale efekt końcowy mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie odważyłabym się na taki kolor na powiekach, ale u Ciebie wygląda to ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorki mi się podobają, ale sama bym się w nich nie widziała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszło świetnie:) Ciekawa jestem jakbym sama wyglądała z takim oczkiem;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) spróbuj nawet z innymi kolorami 😘

      Usuń

Copyright © 2014 Zrób coś dla siebie , Blogger