wtorek, 24 maja 2016

Manicure japoński



          Jestem ciekawa, ile z Was spotkało się z takim zabiegiem jak japoński manicure. Ja dobrze go znam ponieważ pomaga mi zregenerować swoje paznokcie po ściągnięciu paznokci żelowych . Ostatnio w internecie mamy pełno porad od kobiet z Azji, krem ze ślimaka, azjatyckie kremy bb no i również japoński manicure.

         Dla kogo ? 

     Zabieg polecany jest głównie osobom ze zniszczoną płytką,przesuszoną, nierówną, przesuszoną oraz matową. Ten zabieg polecany jest również mężczyznom.

         Co daje ?

     Nabłyszczoną i zdrowszą płytkę paznokcia. Efekt jest widoczny już po pierwszym zabiegu, ale dla wzmocnienia kondycji paznokci na stałę potrzeba jest 3-4 zabiegi powtarzane co ok. dwa tygodnie.

         Ile kosztuje ?

     Ceny wahają się pomiędzy 30-80 zł za jeden raz. Polecam samemu zainwestować w taki zestaw ponieważ wykonanie go to nic trudnego. Koszt zestawu to od 70-140 zł.

     Nie mam zdjęć z poszczególnych etapów zabiegu, ale postaram się zobrazować to krótkim opisem.

          Potrzebne są:
  • pasta P. Shine
  • puder P. Shine
  • pilniczek do zmatowienia paznokcia
  • polerka różowa
  • polerka zielona 
  • szpatułka (do osunięcia skórek)

           Jak samemu wykonać ten manicure ? 

     Krok 1: Zmywamy lakier bądź odżywkę, chcemy aby nasze paznokcie były całkowicie czyste.                        Delikatne matowimy nasze paznockie. 

     Krok 2: Według preferencji moczymy i odsuwamy lub wycinamy skórki.

     Krok 3: Na tak przygotowane paznokcie energicznymi ruchami nakładamy odżywczą pastę.

     Krok 4: Drugą z polerek (różową) przyprószamy nasze paznokcie pudrem, aby odżywcze skłaniki                    pasty się nie zmyły i mogły działać. 

     Krok 5:  Na koniec zabiegu wmasowywujemy oliwkę na skórki oraz płytkę paznokcia. Możemy                       cieszyć się piękna, zdrową i błyszczącą płytką naszych paznokci. 




6 komentarzy:

  1. widziałam zdjęcia efektów po wykonaniu takiego manicure - świetna sprawa :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam i bardzo lubię ale odkąd robię hybrydy niestety ten zestaw poszedł w odstawke. Trochę zniszczyła mi się polerka do nakładania pasty ale z tego co wiem można ją dokupić osobno. Może jak już ją dokupie to zestaw wróci do łask ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, że można kupić osobno polerkę moja też nie jest w najlepszym stanie na pewno dokupię ❤️

      Usuń
  3. Miałam zrobiony japoński w stopach, bo mam bardzo łamlie paznokcie. Byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajna sprawa widziałam efekty takiego manicure i jestem pozytywnie zaskoczona ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmmm pierwszy raz spotykam się z czymś takim :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Zrób coś dla siebie , Blogger