niedziela, 5 czerwca 2016

Ulubieńcy maja



         Dzisiaj przychodzę do Was z postem o ulubieńcach maja. Jest ich 5 w tym jeden niekosmetyczny. Maj zleciał mi bardzo szybko zresztą jak całe pół roku 2016 roku. Przechodząc do rzeczy to największym ulubieńcem są pędzle do oczu.


  1. Pędzle do oczu z Aliexpress- w zestawie było ich 8, 5 z nich to idealne pędzelki do nakładania cieni na całą powiekę i do blendowania. Jakość ich syntetycznego włosia jest naprawdę duża. Oczywiście skuwki nie są pierwszej klasy, ale za 12 zł za 8 pędzelków to naprawdę rewelacyjna cena. 





     2. Evrēe krem do twarzy 20+ - Esential nawilżający krem do twarzy z panthenolem o pojemności 50 ml. Można dostać go w sklepie stacjonarnym jak i w internetowym. Działa bardzo dobrze no a dla mnie wielkiego uczuleniowca jeśli chodzi o wszystkie krem ta marka to zbawienie. Polecam wszystkim cerom wrażliwym. Mam też wrażenie, że trochę maskuje przebarwienia i dba o to by nie robiły się nowe. 


     
     3. Baza pod cienie Inglot- tu nie trzeba dużo pisać. Mam ją od grudnia, dostałam ją od chrzestnej na święta i jest ze mną przez cały czas a końca nie widać. Nie mam bardzo wymagających powiek i w 100 % mi wystarcza ;). 



         4. Cienie z paletki Makeup Revolution ULTRA Professional Eye Shadow FlawlessSą w dobrej cenie, dobrze napigmentowane i zakochałam się w bordach z tej palety. Cienie w jaśniejszych tonacjach faktycznie nie powalają na kolana, ale ciemne to bajka. 



     5. Case z kieliszkiem wina- jedyny i ostatni nie kosmetyczny ulubieniec tego miesiąca. Bardzo wytrzymała i zjawiskowa obudowa na iphona, oczywiście też z aliexpress. Myślę, że za ok. 8 zł to warto kupić ;) 







          To już wszyscy z moich ulubieńców nie ma ich dużo, krem i cienie są największym odkryciem i najbardziej się z nich cieszę. Jestem ciekawa czy znacie jakiegoś z moich ulubieńców ? 







8 komentarzy:

  1. Koniecznie muszę zakupić krem z Evree :) Mam od nich krem do rąk i naprawdę mi się podoba :)
    Zainteresowały mnie również te pędzelki :D
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ich stronie można dorwać ten krem już za 22 zł! ;)

      Usuń
  2. pomalutku kończy się moja baza pod cienie, jednak w pierwszej kolejności planuję kupić słynną bazę Urban Decay. Bazę z Inglota z pewnością również będę chciała sprawdzić ale może później. Zabawna ta obudowa z kieliszkiem :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam zamiar kupić tą z Urban Decay, ale bez koloru ;)

      Usuń
  3. Zaciekawił mnie ten krem z Evree :) też mam te pędzelki z ali i upodobałam sobie szczególnie 2 :D

    OdpowiedzUsuń
  4. te pędzle do makijazu, marze o takim zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chciałabyś do nich linka daj znać a chętnie podam ;)

      Usuń

Copyright © 2014 Zrób coś dla siebie , Blogger