czwartek, 9 czerwca 2016

Makijaż dla niebieskookich- Nie bój się szarości!



          Hej,hej chwilę mnie nie było z powodu braku internetu. Dzisiaj chcę Wam pokazać bardzo prosty i elegancki makijaż, który będzie pasował szczególnie niebieskim tęczówkom. Nie dzieją się na nim cuda, ale dzięki niemu nasze oko jest ładnie zaakcentowane ;).

         Produkty,które będą nam potrzebne:

  • szary cień 
  • brązowy cień (najlepiej chłodny i matowy)
  • beżowy cień 
  • połyskujący jasny cień 
  • beżowa kredka na linię wodną
  • czarny eyeliner
  • tusz do rzęs 
  • cień/kredka/pisak/pomada do brwi 




          Krok 1: brwi wypełniam pomadą, nakładam beżową kredkę na całą powiekę i nakładam na nią                                                      
                        beżowy cień, aby zintensyfikować szary cień i rozjaśnić całą okolicę 


          Krok 2: na całą ruchomą powiekę nakładam szary cień, blenduję go ku górze i lekko    
                       rozjaśniam w kąciku wewnętrznym tworząc efekt lekkiego ombre 

          Krok 3: w załamanie powieki delikatnie nakładam ciemny matowy brąz i dodaję 
                        odrobinę błysku w wewnętrznym kąciku 

          Krok 4: na dolną powiekę nakładam brązowy cień i dodaję beżową kredkę na linię wodną 

          Krok 5: rysuję kreskę czarnym eyelinerem i tuszuję górne i dolne rzęsy 


             Myślę, że ta delikatna propozycja makijażu przypadnie Wam do gustu i same sięgniecie po    
             cienie w chłodnej tonacji ;)



9 komentarzy:

  1. Bardzo ładny delikatny makijaż z nutką pikanterii dzieki kresce :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja powiem Ci, że masz super kształt brwi :) Makijaż też oczywiście bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz dostałam taki komplement. Nigdy nie lubiłam swoich brwi, ale od kiedy mam pomadę z Inglota są ok. Dziękuję ;)

      Usuń
  3. Bardzo ładny makijaż i piękna kreska, sądzę że do koloru Twoich oczu też pasują takie kolory nawet bardziej niż do niebieskich ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie byłam przekonana do rozbielonej szarości a przy niebieskich oczach jak dla mnie wygląda obłędnie. Dziękuję :*

      Usuń
  4. efekt końcowy bardzo ładny. Mam niebieską tęczówkę ze złotymi refleksami ale szare cienie sprawiają, że staje się ona bardziej szara, a oczy wyglądają na zmęczone. Mam szare cienie ale niemal wcale ich nie używam.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Zrób coś dla siebie , Blogger