czwartek, 5 maja 2016

Outfit: Niebanalne połączenia


     Kiedy na zewnątrz jest coraz ładniejsza pogoda, każda z nas ma ochotę ładnie się ubrać. Przyjemny wiatr i słońce mocną kuszą nas do długich spacerów. Bardzo lubię chodzić na spacery więc z butami zazwyczaj nie szaleję. Dzisiaj wybrałam klasyczne czarne lity. Nie są one oryginalne, ale bardzo wygodne ze względu na bardzo wysoką platformę. Jedni je uwielbiają a inni potępiają za zbyt ciężki, "ortopedyczny" wygląd. Połączyłam je z czerwoną obcisłą delikatną sukienką. Na wierzch założyłam moją ulubioną skórzaną kurtkę. Dopełnieniem całej stylizacji były rajstopy z krzyżykami na tyle nóg. Oczywiście lekko mi się przekręciły, ale mam nadzieję, że nie wpłynie to na Wasz odbiór całego outfitu.


          Ubrania potrzebne do utworzenia takiej stylizacji:
  • kolorowa, obcisła sukienka (u mnie czerwona, do niej dobrałam kolor ust)
  • rajstopy z nadrukiem 
  • skórzana lub z eko skóry kurtka 
  • ciężkie buty tak jak glany, creepersy lub lity
  • biżuteria ja wybrałam cieniutkie bransoletki z Apartu 
  • opcjonalnie torebka 











8 komentarzy:

  1. lubię połączenia czerni i czerwieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerwona sukienka jak czerwone buty zawsze są na czasie :-) Całkiem fajna stylizacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że takie malutkie zdjęcia, mało widać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, świetna stylizacja, ale poproszę o większe zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Zrób coś dla siebie , Blogger